Тьюторський супровід учнів Ліко-школи

Чим займається тьюторська служба Ліко-школи та хто такий тьютор?

Тьюторинг в Ліко-школі – це метод індивідуальної турботи про підопічного, що базується на взаєминах «майстер-учень» та завдяки інтегрованому підходу до розвитку людини має на меті повну реалізацію її потенціалу.

Всі діти різні і у кожного є свої індивідуальні запити, потреби, темпи засвоєння матеріалу.

Задача тьюторської служби Ліко-школи – допомогти дитині зрозуміти та зафіксувати власні пізнавальні інтереси, визначити сильні сторони, допомогти зрозуміти, де і яким чином можна їх використати, вибудувати власну програму розвитку. Тьютор допомагає кожному підопічному знайти свій шлях, стати особистістю.

А Тьюторська служба – це відділ, який об’єднує всіх тьюторів Ліко-школи.

З якого класу відбувається супровід учнів?

В Ліко-школі тьютори працюють з учнями 4-11 класів.

Як влаштована взаємодія між тьютором та дитиною?

Взаємодія тьютора та тьюторанта відбувається один або два рази на тиждень.  Тьютор та  його підопічний зустрічаються на індивідуальному тьюторіалі (очному занятті) та обговорюють, що  хоче дитина у своєму розвитку і як цього можна досягти. Тьютор допомагає дитині визначитися з її освітнім запитом, обговорює необхідні ресурси, план дій, перешкоди та перепони на шляху, мотивує та стимулює на перший крок. Далі дитина діє самостійно, а тьютор спостерігає і включається за необхідністю. Після -  обговорюються  результати, осмислюється отриманий досвід, плануються нові кроки.

Кожний цикл складає 12 зустрічей, які передбачають проходження певних етапів для реалізації поставленої мети.

Всі заняття відбуваються в ІІ половині дня в зручний для тьютора і тьюторанта день та час.

Чи проводяться заняття в онлайн-форматі?

Так, ми маємо досвід проведення тьюторіалів в онлайн - форматі і активно його використовуємо. Для цього в наявності Служби є всі необхідні відеоматеріали та інструменти для занять.

З чого починається тьюторський супровід дитини?

З моменту побудови індивідуального запиту, для тих, хто навчається.

Для цього  визначаємо довгострокові, середньострокові і короткострокові цілі. І тут, безумовно, необхідна допомога дорослого тьютора, оскільки побудова образу «майбутнього себе» і формулювання на основі цього цілeй вимагає досить високої компетентності, якими діти ще не зовсім володіють.

Цей образ має освітню, професійну та особистісну складову.

 

Освітня складова дозволяє відповісти на питання - які освітні дефіцити у мене є, чого мені не вистачає в плані освіти, щоб «дорости» до «ідеального Я».

Професійна складова дозволяє відповісти на питання - в якій сфері мені б хотілося реалізувати себе.

Особистісна складова дозволяє визначити, якою особистістю я хочу стати, якими якостями володіти.

Для того, щоб перетворити цілі в рух, потрібна розробка освітньої траєкторії.

Які якості повинен мати тьютор для роботи?

Перш за все – вміти спілкуватися з дітьми. Вміти говорити з ними не формально, але з повагою, без повчань та загравань. Також тьютор повинен вміти зберігати спокій та не піддаватися емоціям. І, авжеж, тьютор повинен вміти вчитися, адже йому потрібно розбиратися в сучасних трендах, бути “на одній хвилі” з дітьми.

Скільки коштують тьюторські послуги?

В Ліко-школі існує два види тьюторингу: науковий та розвивальний.

Перший - профорієнтаційний, скерований на роботу зі старшими дітьми або коли дорослий супроводжує учня в його наукових пошуках . Результатом можуть бути, наприклад, захист наукового дослідження.

Другий направлений  на розвиток сильних сторін, розкриття характеру, розвитку впевненості в собі тощо.

Іноді вони поєднуються між собою.

 Робота над циклом “12 зустрічей” коштує 3600 грн. Підписується офіційний Договір про тьюторські послуги. За потребою та бажанням дію Договору можна подовжити.

Чим відрізняється тьютор від психолога, вчителя - предметника та класного керівника?

 

1. Тьютор -  не викладає дисципліни тьюторантові та не є репетитором;

2. Він не відповідає за психологічне благополуччя школярів всієї школи. Психолог зазвичай працює з минулим, а тьютор – з майбутнім.

3. Тьютор – не є класним керівником, який працює з усім класом відразу, тьютор супроводжує дитину індивідуально.

Навіщо це вашій дитині

ЯКЩО:

1. У вашої дитини немає стійкого інтересу до будь-чого, а тільки залежність від гаджетів.

2. Або у нього/неї низька мотивація до навчання, і ви змушені постійно контролювати свою дитину.

3. Він/вона не любить читати, не вміє зосередитися на важливому

4. У неї/нього немає відповідальності за себе, розуміння своїх обов'язків, своєї ролі в родині

Що для цього потрібно? Звернутися до тьюторської технології супроводу.

Ми можемо:

1. Допомогти навчитися розуміти дитину, чути її, розділяти її почуття. Далеко не всі дорослі вміють це робити.

2. Допомогти встановити довірліві відносини. Стати партнерами в тому, що вам обом цікаво.

3. Грамотно (професійно!) пройти шлях від зафіксованого інтересу до розвитку здібностей і талантів дитини.

Світ змінився, він став принципово іншим: непередбачуваним, імовірнісним, дуже швидким, напруженим та складним. Як в ньому зорієнтуватися, за яким компасом, як не загубитися, зберегти себе та навчити цьому дітей?

Відповідь є - змінити свою парадигму. Ми знаємо, як це зробити!

Давайте робити разом.


Телефони

Ліко-ліцей:
+380 044 492-31-22
Початкова школа:
+380 044 492-31-82
Ресепшн:
+380 044 492-31-23
Бухгалтерія:
+380 044 492-31-27

Контакти

Ліко-ліцей:

м. Київ, вул. Композитора Мейтуса, 5а,
03189

Початкова школа:

м. Київ, вул. Маршала Конєва, 7б,
03189

E-mail: info@liko-school.kiev.ua

З питань партнерства та реклами: likoadvertising@gmail.com

© 2020 Всі права застережено Liko-School